mandag 16. februar 2009

Tur på legevakten

Ble en tur på legevakten i natt for oss.



Thea Emilie lå og sov,men hadde plager.Tok henne opp,og hun våknet og begynte å spy,masse.
Skiftet klær på henne,og gav henne litt drikke,og mer spy kom.

Hun ble knall rød i fjeset,og så ut som hun skulle kveles.
Vekket Karl Erik,skiftet på nye klær på Thea Emilie og meg selv -ettersom at hun spydde på meg.

Reiste inn på legevakten,legen lyttet på henne,sjekket allmentilstanden hennes(vi var der inne ca 30min),allmentilstanden var bra sa legen,hun har tegn til omgangsyke:(

Nå ligger hun og sover,mens jeg er litt skjelven..
Var skikkelig ekkelt å se at hun ikke fikk opp spyet,og at det virket som om hun kveles(dunket henne ett par ganger bak på ryggen da hun ble rød og sånt)



Nå skal jeg sove litt,med ett øye opp..

3 kommentarer:

  1. Uff så ekkelt :S Håper det går over fort for lille søta<3

    SvarSlett
  2. Håper alt går bra med min lille prinsesse!!
    Hvordan er formen hennes nå?
    Er hun bedre?

    SvarSlett
  3. hun er mye bedre nå,fått i seg mat,og ikke kastet opp:)

    SvarSlett