mandag 16. februar 2009

Dagen i dag!

Dagen i dag gikk som følgende:
Vi skulle ut en tur i "fin" været,ordne opp i litt ting og tang,men røyk måtte vi ha.
Så jeg gikk inn på revna musa(rema 1000 altså) og skulle kjøpe en ti pack med sigg.
Damen bak kassen spurte:Har du legitamasjon?
Jeg svarte da:DU KØDDER nå ikke sant?
Nei svarte hun.
Hvorpå jeg da sier:Så du mener altså at samboern min skal kjøre meg hjem,får å hente legitimasjon,får å så komme ned igjen her?
Ja svarte hun.

HISSIG jeg nei?
Røykesugen og med menseverk løp jeg ut i bilen til Karl Erik:KJØR meg hjem!!!
Løp opp hentet det jeg skulle,kjørte ned til revna dritten,og viste frem STOLT mitt bevis:D
Damen ble flau og beklaget det hele,jeg spurte fint om jeg virkelig så ut som jeg var under 18?
Hun svarte ja,og jeg sa pent:tror du trenger en synestest:)

Men herregud,jeg burde jo vært gla,men er man røykesugen og full i menseverk,så er man bra hissig da...

Ellers har jeg hatt besøk av tante Grethe og Benjamin:)
Kjempekos:D

Nå er jeg bra sliten,men dagen i dag har vært ganske ok,til tross for at jeg ikke tok komplimentet fra damen på rema;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar